حضور حتمی خانواده های اعضای فریب خورده منافقین در آلبانی

خانوادهها بعد از بستن قلعه اشرف و زندان لیبرتی با ایمان و اعتقادی راسخ به این باور رسیدهاند که کارشان نهتنها آزادی عزیزانشان از چنگال فرقه رجوی است بلکه بستن فرقهای است که به ایران و ایرانی زیان و ضرر فراوان رسانیده و میرساند. به همین خاطر است که رجوی حتماً منتظر خانوادهها در آلبانی خواهد بود و خانوادهها هم بدون تردید سران فرقه رجوی را در آلبانی آرام نخواهند گذاشت تا همه فرزندانشان …

.





این دسته از آدمها توسط مسعود در تشکیلات گیرند یا با فرمان ارباب خود دست به جنایاتی زدند که دیگر راه برگشت ندارند و عناصری هم واقعاً هیچ اراده ای نداشته و قادر نیستند مسائل را از زاویه دید خود مورد کاوش و تحقیق قرار دهند در یک کلام از موضع بی سوادی وابسته اند به رجوی ، به همین جهت بله قربان گوی محض هستند در تشکیلات رجوی این دسته معمولاً مسئولیت جماعت به اصطلاح برادران را به عهده دارند که در صورت لزوم اگر کسی به رهبر بلامنازع انتقاد کرد صدای مخالف را در نطفه خفه کنند بالاترین تضاد را در تشکیلات برادران وارفته همین افراد حل می کنند مسعود هم به همین اشخاص می نازد و افتخار می کند باید گفت به ارزانی خودش .

مرحومه مغفوره طیبه حامی 72 ساله - مادرمحمود دهقان از اعضای گرفتار در فرقه بدنام رجوی











آقا زعفر که مشغول توضیح دادن بودند دیدم پدرومادرروستایی محروم وچشم انتظاراین خانواده بزرگوارهرکدام عکسی ازعزیزشان دردست گرفتند وروبریم نشستند وبا یک دنیا غم واندوه با اشکهایشان با من ازدرد وفراغ گفتند. درادامه ابتدا پدرخانواده آقای یوسف صبایی وقتی توانست اشکهایش را کنترل کند گفت " اول اینکه آقای پوراحمد ازشما ممنون ومتشکرم که به فکرما بودید وزحمت کشیدید به روستایمان صقی بون وبه منزل ما آمدین. همین که شما را دیدم یه حس زیبایی داشتم که انگاری جبارم را دیده باشم . من چه گناهی کردم که باید چیزی حدود 30 سال ازفرزندم به دورباشم . جبارفرزند ارشد ونان درآورخانواده بود. من که شغل وکسب وکارپردرآمدی نداشتم والان هم ندارم . توی همین روستا چند راس گاودارم وبس .