
آقای نخست وزیر
باتوجه به اینکه پدرم درحال حاضر درمقر اشرف سه در کشور آلبانی است از شما بعنوان بالاترین مقام اجرایی آن کشور می خواهیم برای رفع نگرانی خانواده ها دستورات لازم برای صدور ویزای ورود به خاک آلبانی جهت دیدار با پدرمان را فراهم سازید.

آقای نخست وزیر
باتوجه به اینکه پدرم درحال حاضر درمقر اشرف سه در کشور آلبانی است از شما بعنوان بالاترین مقام اجرایی آن کشور می خواهیم برای رفع نگرانی خانواده ها دستورات لازم برای صدور ویزای ورود به خاک آلبانی جهت دیدار با پدرمان را فراهم سازید.
آیا حق من نیست که بتوانم با برادر اسیرم دیدار و گفتگو داشته باشم؟

براساس توافق فی مابین ایران وعراق در خاتمه جنگ هشت ساله در انتظار بازگشت عزیزمان به خاک وطن و کانون خانواده بودیم ولیکن درپرس وجو از آزاده های بازگشتی به ایران که بین ایران وعراق تبادل شده بودند، خبردار شدیم که برادرم دراثر القائات انجام گرفته فرقه ای ترس و وحشت داشت که به ایران برگردد و لذا بالاجبار در گروه رجوی ماندگار شد و ضمن ایجاد نگرانی های زیاد برای من وخانواده اش خاصه مادرمرحومم، عمر و جوانی اش را به تباهی گذراند.
به خاطر برادرم، اشک های پدرم و دق مرگ شدن مادرم

زهرا قلیزاده خواهر اسیر علی قلیزاده
شنیده ام خود را رییس جمهور ایران میدانی! پس دریک کشور اروپایی چکار میکنی؟ هیچ میدانی در کشور زیبای من اصلا کسی تو را نمیشناسد !تا چه برسد به رییس جمهور بودنت؟ وآنهاییکه تو را میشناسند مثل من تو را یک زن ابلهه و دیوانه میدانند. ای زن متوهم روانی!
دو ناکامی بزرگ صدام و مجاهدین در “مهران”

** شکست شعار “مهران بهجای فاو”
چند روز پس از تصرف فاو توسط نیروهای ایرانی در عملیات والفجر هشت که دستاورد بزرگی برای ایران بود، عراق سیاست دفاع متحرک را اجرا کرد، در این راستا مناطقی که خطوط پدافندی ایران ضعیف بود، مورد حملات ارتش بعث عراق قرار گرفت.
این سلسله عملیاتها رویکردی جدید در جنگ بود که ارتش عراق در پاسخ به عملیات گسترده و موفق ایران یعنی والفجر هشت در منطقه فاو انجام داد.
33 سال است که سه فرزندم اسیر سازمان مجاهدین هستند.

آقای دبیرکل ! شما فقط چنین اعمالی را محکوم می کنید! طالبان ، مردم را می کشد، شما فقط محکوم می کنید! در سوریه مردم کشته می شود ، شما تروریست ها را محکوم می کنید! در یمن کودکان کشته می شوند، شما فقط محکوم می کنید!
این محکوم کردن ها ! بدرد ما مادران و پدران پیر و سالمند نمی خورد! ما فرزندان خود را سالهاست ندیدیم، شما چطور دبیر کل سازمان ملل متحد هستید که هیچ اقدام عملی برای ما انجام نمی دهید!؟
وقتی رجوی ها از زبان سخنگوی فرقه به عظمت خانواده ها اعتراف می کنند

آخرین موضع گیری فرقه تروریستی رجوی بر علیه خانواده ها از سوی به اصطلاح سخنگوی فرقه صورت گرفت که البته گفته می شود «سخنگو» یکی از اسامی مستعار رجوی است و او پشت این عنوان پنهان می شود تا از پاسخگویی فرار کند و به همین دلیل نیز این سخنگو هیچ نام و نشانی ندارد .
سایت های فرقه از قول وی نوشتند : “اظهارنظر سخنگوی مجاهدین درباره درخواستویزا ازآلبانی برای ۸۰۰۰ بسیجی
فاصله همهجانبه کرونایی، اجتماعی و سیاسی خود را با مجاهدین حفظ کنید والا سیلی خواهید خورد! سیلی مجاهدین و کانونهای شورشی البته آتشین است!”
پیام مصطفی محمدی به امیر یغمایی

بااین وجود، فرقه به این اقدام بسنده نکرد و در برنامه ای که روز یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 از تلوزیونش پخش کرد ، مادر آقای یغمایی را پای یک مصاحبه ی اجباری کشاندند تا پسرش امیر وفایغمایی و همسر سابقش آقای اسماعیل وفایغمایی را مزدور خطاب کند.
خانم اکرم حبیب خانی با روخوانی از متنی که روبرویش قرار داده شده بود گفت:” برای فرزند ناخلف متن نوشتند که همان حرف های سپاه پاسداران و اطلاعات ولایت فقیه علیه مجاهدین و مقاومت، بر علیه رهبری پاکباز این جنبش خونین در پوشش خانواده بگوید… ”
صدای لرزان بریده ای از تشکیلات فرقه رجوی

اقدام اخیر سیمای فرقه رجوی در بمیدان آوردن بهنام و مشخصا اکرم حبیب خانی وقتی با هم ترکیب میشوند بیشتر این نظریه را تایید میکند که : سازمان بشدت از فعالیت انجمن نجات و خانواده ها سوخته است که دود سوختگی ممکن است اعضای خسته و زمینه دارش را هدف قرار دهد و لذا به صحنه کشیدن بهنام و اکرم حبیب خانی اگرچه برای لجن پراکنی وبکارگیری فرهنگ لمپنی و چارواداری ، فحش و ناسزا علیه خانواده ها و انجمن نجات همراه بود ،
تلاش های خستگی ناپذیر خانواده لرستانی

خانم زیبا کاکاوند خواهر فروزنده نیز شیر زن لر که بطرز خستگی ناپذیر، کوهی از انگیزه و عزم و اراده بطور مستمر در حال ارتباط با تمام مقامات و مسئولین و ارگانهای بین المللی برای رهایی خواهرش میباشد که تاکنون نامه های زیادی از وی ارسال و منتشر گردیده است که تصمیم گرفته و برآن است تا رهایی خواهرش یک دم از پای ننشیند .
و این بار برادرش محمد به جمع خانواده برای رهایی خواهرشان اضافه شده است و نشان از جدی بودن موضوع و عزم جزم این خانواده برای رسیدن به هدفشان دارد .
تمام حرف آقای امیر یغمایی این است که می خواهد صدای مادرش را بشنود

البته این شوی مسخره ادامه پیدا کرد تا مادر امیر یغمایی هم وارد این شوی مسخره شد. این خانم یعنی اکرم حبیب خانی که قبل از برنامه مشخص بود کاملاٌ توسط مسئولین توجیه شده از همان ابتدا شروع به لجن پراکنی علیه نفرات جدا شده
مخاطب واکنش های عصبی فرقه مجاهدین کیست؟

قبل از هر چیز مایلم به خانواده های رنج دیده و مقاوم و به خانواده بزرگ نجات درود بفرستم که کاری کردند کارستان؛ و به واقع آب در لانه مورچه ریختند و به جد سران فرقه تروریستی رجوی را که فرزندانشان را به گروگان گرفته اند به وحشت انداختند.
عکس العمل عصبی و دور از نزاکت، روال معمول فرقه رجوی بوده و به غیر از این، ادبیات دیگری بلد نیست.
قبل از این که وارد محتوای این عکس العمل ها از جانب فرقه رجوی در برابر اقدامات حقوق بشری انجمن نجات شوم باید به این سؤال پاسخ داد که مخاطب این واکنش ها و توجیهات سخیف و بی پایه سران سازمان مجاهدین خلق کیست و این فحاشی ها قرار است چه مسئله ای از فرقه حل کند؟
مجاهدین دخترم آزاده صبور را در سن بیست سالگی ربودند

چگونه مجاهدین آزاده و کاوه را ربودند.
تا اینکه سازمان در اواخر سال 1398 از پیگیری های مادر به ستوه آمده و یک پیام نوشتاری با عنوان مقاله از زبان آزاده صبور درسایت رسواگر ایران افشاگر انتشار داده واعتراف می نماید که نامه های ارسالی این مادر کجا دریافت شده و با بی رحمی و سنگدلی منحصر به فرد رجوی این مادر را « نامادری » خطاب می نماید. البته سازمان رجوی با این ترفند و نوشتار قصد دارد، مادر را از پیگیری ها ناامید نماید و دختر را از چشم مادر انداخته و آزرده خاطر نماید .
زندگی آزاد شیرین است، ما تجربه کردیم

دنیای آزاد خیلی شیرین است ما با واقعیتها روبرو شدیم. پایه و اساس رهبران فرقه و سرانشان روی فریب و شیادی سوار است.
ما دلمان به حال شما می سوزد به چه دلیل خودتان را اسیر فرقه رجوی کردید. رجوی و سرانش هیچ ارزشی برای شما قائل نیستند. کمی به خود بیایید و به خودتان فکر کنید.
ما در ایران زندگی خودمان را می کنیم و آزاد هستیم. زندگی آزاد شیرین است. ما تجربه کردیم شما هم می توانید تجربه کنید.
ماندن شما در فرقه رجوی فقط خودتان را به تباهی می کشد. فریب رهبران و سران فرقه را نخورید اینها یک مُشت جانی هستند و به بُن بست خوردند و در نهایت همه شما را از بین می برند.
بیشتر از سی سال است که حتی از شنیدن صدای پسرم محرومم

محمد ولی قلیزاده پدر اسیرفرقه رجوی علی قلیزاده
جناب رییس آخر کجایند آنانیکه از حقوق بشر دم میزنند؟
آقای رئیس پسرم اسیرجنگی بود و اینکه چگونه درخاک کشور اروپایی در زندان مانز البانی بسر میبرد سر در نمی آروم!
لذا از جناب عالی اقدام عاجل ویژه جهت برقراری تماس و دیدار در آلبانی وحتی برگرداندن ایشان به ایران را دارم. عالی جناب برای ماامکان سفر به کشورشما نیست چون ویزا نمیدهید و درایران سفارت ندارید. لذا عاجزانه استدعای همکاری با این پدر پیر را دارم . باید تأکید کنم که شکایت من علیه دولت جمهوری آلبانی است. من پدر یک قربانی هستم که درآلبانی بدست مجاهدین خلق اسیر و زندانی است. عاجزانه استدعا میکنم به فریادم برسید.
با درخواست ما برای حضور درآلبانی وملاقات با عزیزانمان موافقت کنید

با توجه به شیوع ویروس کرونا درآلبانی وعدم اطلاع رسانی رهبران این سازمان ما بشدت نسبت به وضعیت سلامت آنها نگران هستیم.
درهمین رابطه اخیرا خانواده های اعضا درایران اقدام به جمع آوری امضا برای درخواست ویزای ورود به کشور شما را نمودند که تا این لحظه تعداد امضاء به 10000 رسیده است و خانواده ماهم جزء امضا کنندگان می باشند.
بی غیرتی برای خلیج فارس، مفهوم وطن برای مجاهدین بیوطن

پس از سقوط صدام حسین، سران مجاهدین خلق مجبور بودند در میان دشمنان ایران به دنبال حامیان مالی و نظامی تازه باشند. بنابراین با اوج گرفتن فعالیتهای لابیهای مجاهدین خلق در آمریکا و خدمات آن ها در زمینههای جاسوسی و عملیاتی به اسرائیل، دایره خیانتهای مجاهدین خلق از همدستی با صدام بسیار فراتر رفت. حذف شدن از فهرست تروریستی، دریافت آموزشهای نظامی و اطلاعاتی در صحرای نوادای آمریکا و قتل دانشمندان هسته ای ایران از پیامدهای این همکاریها بود.
محمد جعفر، خیلی از دوستانت خودشان را نجات دادند و آزادانه زندگی می کنند
تا کی می خواهی به زندانی بودن خودت ادامه دهی؟ خبر داری که خیلی از دوستانت خودشان را نجات دادند و الان یک زندگی آزادی دارند! تو چرا فکری به حال خودت نمی کنی چندین سال خودت را نابود کردی بس نیست؟ خبر داری من و پدرت در نبود شما چندین سال است چی کشیدیم؟ فکر می کنی به ما خوش گذشته است! کمی هم به فکر ما باش نا سلامتی ما پدر و مادرت هستیم. خودت را سپردی به یک سری وحوش و ضد بشر و هر بلایی که دلشان می خواهند بر سر شما می آورند. محمد جعفر خودت را از این بدبختی نجات بده. باور کن به آغوش گرم خانواده برگردی ما به هر لحاظ تو را تامین می کنیم نگران نباش ما هنوز تو را دوست داریم و تو را هیچ وقت فراموش نمی کنیم … ما انتظار تو را می کشیم .
مادرت صدیقه نجفی

شرایط دیدار با برادرم کریم جباری را که سی سال است ندیده ایم، فراهم کنید.

آقای نخست وزیر
لطفا به درخواست پویش امضای خانواده ها که امضا جمعی از خانواده های خوزستانی را هم دربردارد، پاسخ مثبت داده و با صدور ویزا در اولین فرصت شرایط را برای حضور ما درآلبانی و دیدار با برادرم فراهم سازید.
با تشکر و احترام، خالد جباری از خوزستان – ایران
نامه اقای سیف الله زیبا از خانواده های اعضای اسیر به نخست وزیر البانی

با توجه به این نگرانی اخیرا ما خانواده ها پویشی با امضا بیش از 10000 امضا کننده را برای طرح ملاقات با عزیزانمان درسراسر جهان به امضا رسانده ایم که همچنان ادامه دارد. درخصوص این درخواست از شما بعنوان نخست وزیر آلبانی می خواهیم که در اولین فرصت به نگرانی ما خانواده ها پایان داده ونسبت به صدور ویزا برای ورود ما جهت ملاقات با وابستگانمان درکشور آلبانی مساعدت فرمایید. مابی صبرانه منتظر اقدام شما می مانیم.
بحران فزاینده لاینحل ریزش نیرو در فرقه مجاهدین

رجویها درمطلب یادشده اذعان داشتند که قاسم کلیایی علت مخالفت خود با فرقه را عدم رسیدگی مالی در دوران ویروس کرونا ذکر کرده و وی را با بکارگیری القاب لمپونی آماج دشنام تحقیرآمیزخود قراردادند ومدعی شدند که وی ضمن پشت کردن به فرقه به جانب مزدوری با وزارت اطلاعات کشیده شده است .!
نکته حائزاهمیت دراین است که امروز در رصد کردن سایتهای خبری متوجه شدم که فرقه معطل رجوی مطلب فوق الذکردرخصوص مزدوری قاسم کلیایی را ازسایت افشاگرخود برداشته وبجایش ازمعذرت خواهی ومرزبندی وی با وزارت اطلاعات، اباطیلی سرهم کرده است که توضیح یک نکته ضروری بنظرمیرسد.
باز هم مسعود رجوی، جداشده ها را تهدید کرد

اما ما امروز سربلند هستیم ! چرا که برای رجوی کم نگذاشتیم ، ما جان خود را دو دستی تقدیم او کرده بودیم ! چه کسی این گرانبهاترین گوهر را ، تقدیم یک شارلاتان سیاسی می کند ! ما ناآگاه بودیم ! ما توسط یک فرقه ی مخرب ، به دام یک شیاد مقیم عراق افتاده و گرفتار شده بودیم!
اما مسعود رجوی با ما چه کرد ؟
– او حق زندگی و حیات را از ما سلب کرد!
– او ما را با تجرد اجباری مقطوع النسل کرد ! اما خود هر بی شرافتی را با ناموس اعضای سازمان کرد!
– او در سربزنگاه حمله ی نیروهای ائتلاف گم و گور شد!
– او قبل از حمله و جنگ عراق، خواص ! را با 300 نفر از منتخبان خود از عراق و از مرز اردن خارج کرد!
– او ما را در اشرف ، بعنوان قربانی ! رها کرد ، تا به اهداف شومش برسد!
از “ابجد شرف” در دستگاه فرقه مجاهدین خلق چه می دانید؟!

بند “ج”
ورود به خواب و آینده و لحظات فکر و روح اعضا
– این بند سوم از ابجد شرف رجوی یعنی هرمرد وزنی که همسر خود را طلاق داده وبعد از آن لحظات جنسی دارند وبه فکر هم هستند وبه فکر دوران زندگی مشترک ومسائل را جنسی وجنسیتی کنند، گناه کبیره مرتکب شده وحتی مسعود رجوی فتوا صادر کرد که مجردین زن ومرد هم اگر به آینده ای برای خود که زندگی وهمسر در آن باشد فکر کنند دردستگاه جنسی غرق وضد رهبری هستند .
رجوی با این قل وزنجیر وارد فاز بعد شد وبا بند “ج” وارد خواب وآینده ولحظات فکر و درون قلب و روح آدمها می شود وآنان را از بنیاد تهی می کند. بندی برای تیر خلاص به بردگی کشیدن انسان های اسیر .

متن نامه مربوطه به شرح زیر است:
آقای اندری فوگا، مشاور نخست وزیر و مدیر ارتباطات دولت جمهوری آلبانی
آقای عزیز
با درود
همانطور که در جریان هستید، یک پویش طومار با عنوان “درخواست از دولت آلبانی برای اجازه دادن به خانواده ها برای ارتباط با عزیزانشان در اردوگاه مجاهدین خلق” در حمایت از حقوق خانواده ها برای ارتباط با عزیزانشان در اردوگاه اجباری سازمان مجاهدین خلق در جریان است که در داخل و خارج از ایران به امضا رسیده است.
نامه علی جهانی به رئیس دولت آلبانی در حمایت از پویش خانواده ها

جناب ادی راما
خواهشمند سری به سایت زده و به طومار امضایی که تا کنون بیش از هشت هزار نفر از بستگان نیروهای سازمان رسیده توجه کنید و آنها تنها یک خواسته بیشتر ندارند و آن هم دیداری کوتاه با عزیزان شان هست. آنها بسیار نگران هستند و می خواهند از سرنوشت عزیزان شان و سلامتی شان در این شرایط که ویروس کرونا بیداد می کند با خبر شوند و این خانواده ها که اکثرا پدران و مادران مسن هستند آیا حق ندارند فرزندان شان را ببینند؟ مسلما جواب شما مثبت هست.
به کدام مادر می توان گفت فراموش کن او دیگر نمی آید

او می پرسد محمدم گلویت خشک نباشد مواظب خودت باش مبادا تب کنی دلبندم مبادا کرونا در وجودت رخنه کند.
مادر می گرید و می گوید آیا کسی هست تو را مراقبت کنه تب نکنی سرفه نکنی ؟!
با خود می گوید و می گوید تا اشک چشمانش قاب عکست را شفاف میکند.
محمد جان برادر خوب من مگر داشتن خبری از سلامت تو جرم است. تاوان کدامین معصیت را میدهیم که اینگونه باید در فراغت بسوزیم؟!
غیرت ومرام برادریت کجاست؟ کجایی که اونقدر مشغول شدی که عزیزانت را به فراموشی سپردی؟!
یادت نیست ؟؟؟
خانواده ها در پشت دروازه های آلبانی اردو زدند

مدت کوتاهی است که با ابتکار مدیرعامل محترم انجمن نجات کل کشور به نمایندگی از تمامی خانواده ها، طوماری با بیش از 8 هزار امضاء ( تا این لحظه )، خطاب به آقای ادی راما نخست وزیر آلبانی ارسال شده و خاطر نشان شده است که :
” فرزندان ما اسیر دست تروریست ها در کشور آلبانی هستند ”
این درخواست ملاقات همچنین بازتاب های بسیار گسترده ای در رسانه های جهان ، بویژه رسانه های آلبانی داشته است ، از جمله :
چرا آلبانی مانع دیدار خانواده های ایرانی با بستگان خود در اردوگاه شبه نظامی مجاهدین خلق می شود؟

این طومار که توسط هزاران نفر در داخل ایران و همچنین در سطح جهان امضا شده از دولت آلبانی می خواهد تا برای خانواده های ایرانی که خواستار ملاقات با بستگان خود که به عنوان ستیزه جویان مغزشویی شده در اردوگاه مجاهدین خلق در مانز در آلبانی نگهداری می شوند ویزا صادر نماید.
گروه تروریستی مجاهدین افراد جویای کار را فریب داده است

یک مورد از این نقض حقوق کارگران، در دوران حاکمیت صدام حسین دیکتاتور سابق عراق می باشد که گروه تروریستی مجاهدین با وعده کار، تحصیل و زندگی بهتر در اروپا، افراد جویای کار را فریب داده و سپس با این عنوان که دفتر این شرکت کاریابی در بغداد است آنها را به عراق و در حصار تشکیلاتی منتقل و با اخذ مدارک شناسایی مانع از خروج آنها شده است و همچنان این اسارت و بردگی ادامه دارد.
مزدورهای صدام در خاک اروپا، خانواده ها را مزدور می دانند

مجاهدین خلق ادعا می کند که این کمپین امضا برای «کسب ویزای ورود تروریست ها به آلبانی» است، در حالیکه خود با سابقه رسمی حضور در فهرست تروریستی و سوابق غیر قابل انکار اقدام به تروریسم، در خاک آلبانی اقامت دارند.
رسانههای تشکیلات مجاهدین خلق برای متقن نشان دادن ادعای خود اسناد دیگری نیز منتشر می کند که بررسی آن ها خالی از لطف نیست. آنها در راستای اتهاماتی که به خانواده ها میزنند پای افرادی دیگر را به میان می کشند، از جمله خانم عاطفه اقبال که سالهاست از تشکیلات جدا شده است و هنوز برادر و برادر زاده ای در تشکیلات دارد که بنا به رسم تشکیلات بارها او را مورد التفات (بخوانید اتهام) قرار داده اند.
وحشت رهبران مجاهدین از حضور حماسی خانواده ها در آلبانی

ترس و وحشت سران مجاهدین به حدی است که ناخودآگاه وبا وجود اطلاع از تبعات تبلیغی و تاثیرگذاری بخصوص روی نیروهایش بشکل بی سابقه ای اقدام به انتشار کامل متن نامه مدیرعامل انجمن نجات به دولت آلبانی و سازمان ملل متحدد بعنوان دو سند جداگانه، در این سایت کرده است. دست اندرکاران این سایت با انتشار خبری از حضور آقایان علیرضا نقاش زاده واسماعیل وفایغمایی و پسرش امیر که بصورت سرزده و برای دیدار با مادر وهمسرشان به آلبانی رفته بودند تلاش کردند ترس وغافل گیری خود را به طرح پیچیده وزارت اطلاعات ایران مرتبط نمایند.