سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - - ناصر -
هذیان گویی “سخنگوی مرحوم ” از اسلو
“سخنگوی مرحوم ” بعد از ایران و عراق ، دستور تشکیل کانونهای شورشی در لبنان را هم داد
چند سالی است که فرقه رجوی ( بعد به غیبت رفتن رجوی ) برای ادامه فیل هواکردن، با شامورتی بازی حقه جدیدی راه انداخته است و هذیانهای بیمارگونه را از زبان یک هویت مجهول ومجعول تحت عنوان «سخنگو از اسلو»بیان می کند.
این یک بازی شیادانه است که فقط از فرقه مجاهدین خلق برمی آید!
از طرفی می خواهد که موضع رسمی در مواردی را که لازم دارد، درسیمای دروغینش پخش کند و البته تلاش دارد آنرا خیلی هم جدی جلوه گر کند و می بینید که این سخنگو تلاش دارد که مطالبش را با انشای رجوی بیان کند تا بطور ضمنی بگوید که رجوی هنوز ” مرحوم ” نشده است و رشته امور در سازمان را دردست داردوخیلی هم هشیار و مسائل را دقیق دنبال می کند؛ {آنهایی که در این فرقه بوده اند یادشان هست که وقتی این سخنگو چیزی از جنس این ترهات را می گفت، در درون تشکیلات چقدر تلاش داشتند که بگویند که این خود برادر(رجوی) است و به نیروها که همیشه سوال داشتند که این مثلا رهبری کجاست وغیره انگیزه بدهند. }