
قصد ندارم آنچه بر اسیران گذشت را بیان کنم چون این موضوع طولانی است و در فرصتهای دیگر به آن خواهم پرداخت. بلکه می خواهم در این جا به موضوعی بپردازم که دیگر به اسیران جنگی مربوط نمی باشد. در سال 1369 در زمان اشغال کویت توسط صدام حسین و سپس تهدید آمریکا برای حمله به عراق، بنا بدستور سرکرده فرقه تعداد زیادی از بچه هایی که همراه خانواده هایشان در اردوگاه اشرف بودند را به اجبار از خانواده جدا کردند و بطور مخفیانه به کشورهای اروپایی فرستادند، خودم شاهد بودم که خانمی بنام شهین که خوزستانی بود و همسرش محمد تقی ساکت (مصباح) همشهری خودم بود در قرارگاه عملیاتی سازمان بنام حنیف همراه با دو خانم دیگر به نامهای معصومه و اعظم کارهای خدماتی انجام می دادیم که فرزندان خرد سالشان را از آنان جدا و به خارج فرستاده بودند.


























