
خانواده های گلستانی در ادامه با تنی چند از افراد جدا شده از سازمان ضد انسانی مجاهدین که در آلبانی بسر میبرند هم صحبت شدند و خبرهای وابستگان خودشان را از آنها گرفتند و در نهایت برای رهایی تمام اسیران در بند فرقه رجوی هم قسم شدند تا تمام تلاش خود را به کار گیرند .
به علت محدودیت های کرونایی، تمامی خانواده ها امکان حضور در این نشست را نداشتند. خانواده های حاضر در جلسه عبارت بودند از : خانواده حمیدمحمد آتابای، خانواده مهناز بزازی، خانواده ترابی، خانواده احمد رحیم اربابی، خانواده رضا علی میرزایی و خانواده مهدی (پویا) سرایی .




























