اما این مسئله نیز هست که ناظرین قضیه همواره مطرح کرده اند که در روزهای پر حادثه انقلاب بهمن 1357 ، یورش هایی از طرف ایادی این سازمان به بانک ها صورت گرفته بود و در ماه های قبل از فاجعه ی خونین 30 خرداد 1360، مراوداتی بین باند رجوی و صدام برقرار شده بود که بعید است این مراودات بخاطر خدا بوده و جنبه مالی نداشته باشد!
بعد از علنی شدن ایجاد عهد اخوت صدام با رجوی و مهاجرت آشکار رجوی و نیروهایش به عراق، همه چیز در معرض دید قرار گرفت و رجوی مانند مسئول یکی از وزارت خانه ها یا واحدهای نظامی صدام ، بودجه کافی دریافت میکرد و با این وجود نمیتوان صحبت از استقلال مالی کرد و اگر کسی با اینهمه مدارک چنین ادعایی بکند، دروغگوی قهار و بیشرمی بیش نیست.




























