پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - - ناصر -
مریم سنجابی گفت: در طول ۲۷ سال گذشته مستمراً رجوی هر سال وعده پیروزی داد و هر سال میگفت سال سرنگونی رژیم ایران است.
به
گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت جوان، با توجه به
موج فرارها از تشکیلات سازمان، به نظر میرسد اعضا از این شرایط استقبال
کنند اما سران سازمان به شدت مقاومت میکنند تا در این جریان اسیران در
زنجیر خود را که مجاهد معرفی میکنند از دست ندهند.
قطعاً سران سازمان مجاهدین به خوبی میدانند که در صورت خروج از عراق
نمیتوانند چنین تشکیلات بستهای داشته باشند و به زودی دچار فروپاشی
خواهند شد. ماهیت ورود سازمان به عراق که جهت کمک به صدام در جنگ تحمیلی
هشت ساله با ملت ایران بود، ما را بر آن داشت تا با توجه به خروج ذلتبار
آنها از این کشور، گفتوگویی را با مریم سنجابی، عضو شورای رهبری سازمان
مجاهدین که حدوداً دو سالی میشود از آنها جدا شده، ترتیب دهیم. وی متولد
سال 1347 است و از 13 سالگی جذب سازمان شده و تا سال 1390 که عضو شورای
مرکزی سازمان مجاهدین بوده با این سازمان همکاری داشته است.