وقتی دزد پر رو و بی حیا (رجوی ها) یقه صاحبخانه (ملت عراق) را می گیرد
او در پیامی برای شرکت کنندگان در این خیمه شب بازی ، کاسه گدایی و دریوزگی را نزد پمپئو و نتانیاهو دراز کرده و در ازای لیس زدن به چکمه های خونین نتانیاهوی کودک کش و بوسه زدن بر دست های پمپئو که یکی از عوامل اصلی قطعنامه های بستن فرات بر روی مردم ایران است ، خواسته هایی را در چند محور از این اربابان مطرح نمود . یکی از این محورها چنین است :
“واداشتن حکومت عراق به پرداخت مابه ازای داراییها، تجهیزات و تسلیحات و قرارگاههای سازمان مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران”!!!
واقعاً که مریم قجر همچون شوهر گور به گور شده اش مرزی را در دریدگی و وقاحت باقی نگذاشته است . از او می پرسم :
آیا پادگان های عراق که صدام برای جنایت علیه ایران در اختیار شما گذاشت متعلق به مردم عراق است یا متعلق به شما ؟
آیا زمین های اطراف قرارگاه اشرف که صدام دیکتاتور با زور از روستائیان و کشاورزان آن منطقه گرفته و در اختیار فرقه تروریستی شما گذاشت متعلق به مردم عراق است یا متعلق به شما ؟























چهارم- در دور جدید ایران ستیزی، قرعه آمریکا به نام لهستان رقم خورده است. مایک پمپئو که در مسیر فعالیت های ضدایرانی خود نتوانسته بود هیچ کشور دیگری را در اروپای غربی و یا حتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس وادار به تقبل چنین ریسکی نماید، لهستان را به این دلیل برگزید که از یکسو رهبری کشور در دست راست ترین جناح های افراطی است و از سوی دیگر نیاز شدید به بازسازی اقتصاد درهم پاشیده دارد.
شبکه “اخبار واقعی” امریکا، بیست و هشتم ژانویه ۲۰۱۹:… مجاهدین خلق مطلقا هیچ پایگاهی در داخل ایران ندارند. اینکه آیا مردم در ایران از دولت منتفر باشند یا آنرا دوست داشته باشند، قطعا از مجاهدین خلق متنفر هستند. چرا؟ خوب، بیایید به آنچه که مجاهدین خلق بلافاصله بعد از انقلاب انجام دادند نگاه کنیم. آنها در ابتدا بخشی از نیرویی بودند که سعی در سرنگون کردن شاه داشت، ولی آنها عقب ماندند …