تا سوابق تروربستی خود را محکوم نکنید، حرفتان بی اثر است مریم خانم!
۱۴ مهر ۱۳۹۷
درپیام مریم رجوی به سمینار رزیدانس پالاس بروکسل که علت وجودی این کنفرانس ودرزمانی که اروپا اقلا درحال حاضر ، تسلیم بلا قید وشرط آمریکا درمورد برجام نشد ودادگاه بین المللی لاهه حکم تحقیر آمیزی برعلیه اش صادر کرد، کم وبیش روشن شده ، آمده است :
” دوستان عزیز- از توجه شما به ضرورت مقابله با تروریسم آخوندهای حاکم بر ایران قدردانی میکنم. آنها با تروریسم میخواهند جهان را به سکوت و تسلیم بکشانند. پاسخ آنها قاطعیت است. سیاست مسئولانه نسبت بهصلح و امنیت جهان همین است “.
البته صحبت ازتروریزمی است که گویا اخیرا جمهوری اسلامی ایران درآمریکا واروپا مرتکب شده وباتوجه به عدم پذیرش موضوع ازطرف وزارت خارجه و نبود مستندات لازم دراین مورد ، مسئله درحد ادعا باقی مانده وازاین رو نمیتوان استفاده ی تبلیغاتی لازم را از آن برای فشار آوردن- که این فشارها بیشتر متوجه مردم ایران است – برد.
اگر واقعا هم حادثه ای اتفاق افتاده است ، باتوجه به سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران، با قاطعیت میتوان گفت که بازهم دست مرموز دشمنان ایران و… درکار است وگناه حادثه ای که من از کم و کیف فرضی اش اطلاع ندارم ، به گردن دشمنان توطئه گر که ازبرخورد مثبت افکار عمومی جهانی ودوایر بین المللی با ایران دچار خشم ویاس شده اند ، خواهد افتاد وفقط کمی دندان بر روی جگر گذاشتن وروشن شدن ماهیت قضیه نیاز است.
بازهم :
” آخوندها انگیزههای زیادی برای مبادرت به تروریسم دارند: ۹ماه است قیامها و جنبش اعتراضی در ایران ادامه دارد. آما آنها نمیتوانند این جنبش را متوقف سازند”.
قیام که نه ، تنها جنبش های اعتراضی وجود دارد که راه حل آن کسب موافقت نسبی مردم است و چنین پتانسیل هایی درکشور ما وجود دارد وبنابراین با توجه به شرایطی که گفتم، امکان حل نسبی قسمتی مشکلات مردم درکوتاه مدت وجود دارد وآنگاه میتوان مشکلات ریشه ای تر ( مولود مسائل دیگر) را با ازبین بردن علت ها ، حل کرد …
با وجود چنین امکاناتی و مخصوصا درچنین شراتیط خطیری ، ابدا در فهم نمیگنجد که جمهوری اسلامی بخواهد دست به ترور – تروری که مطلقا بنفع دشمنان ایران بوده- و به اشاعه ی ایران هراسی ودشمن تراشی میانجامد- بزند!
به بیان دیگر، دولت ایران هیچ نفعی دراین ترورها ندارد وبرعکس این اقدامات برعلیه اوست واگر کار خلافی انجام شده، کار دشمنان خارجی وداخلی میتواند باشد!!
دوباره :
” در سطح بینالمللی نیز دو تحول مهم رژیم ولایت فقیه را در منگنه گذاشته است: یکی پایان سیاست مماشات با استبداد دینی و دیگری تشدید تحریمها “.
نگویید درسطح بین المللی، این منگنه ازطرف سر سلطه گر جبار جهانی بنام امپریالیزم آمریکا بکار برده میشود واتفاقا اگر مماشاتی بوده ، بعد از فروپاشی شوروی، کشتیبان را سیاست دیگری آمد وایران درلیست کشورهایی قرار گرفت که نافرمان و محور شرارت نامیده شدند ومیبایست ازبین بروند وتحریم ها نیز با توجه به شرایط، همواره وجود داشته اند !
” … آنها (آخوند ها) با تروریسم میخواهند از جامعه جهانی باجگیری کنند. بهطوری که به کاهش برنامه موشکی خود تن نمیدهند و بهجای آن تروریسم را گسترش میدهند “.
آخوندها قدرت باجگیری ازجامعه ی جهانی را ندارند ودرمورد افزایش قدرت دفاعی کشور، مجبور به پاسخگویی به دیگرانی که به پیشرفته ترین سلاح ها مجهزند و بودجه ی نظامی شان ده ها برابر ایران است ، نیستند!
آیا کار اروپا اینقدر زار شده که مریم رجوی بتواند اینگونه توپ وتشری برعلیه آنها راه بیاندازد ؟:
” سفارتخانههای رژیم را، که مراکز شناخته شده جاسوسی و تروریسم است، تعطیل کنید. در مقابل اعدام و شکنجه زندانیان ایران و نقض گسترده حقوقبشر مردم ایران سکوت نکنید. مسئولان جنایت علیه بشریت در ۴۰سال گذشته در ایران را به عدالت بسپارید ” !
اولا از وظایف وعلت موجودی سفارت خانه ها هستند که برای تنظیم برخورد با کشور مفروض ، اطلاعاتی ازآن کشور داشته باشند.
ثانیا ، وظیفه ی مخاطبان شما جلوگیری از اعدام وشکنجه نیست ودراین مورد خاص ، تنها برای کسب امتیاز ازکشور مفروض ، سراغی ازاین مسائل میگیرند ودیده یا شنیده نشده است که کسانی که سابقه ی قتل وکشتار هزاران نفر دراقصی نقاط جهان دارند ، نسبت به این مسائل حساسیت داشته باشند که اگر داشتند، اجازه ی پیغام وپسگام دادن به افرادی مثل شما را که ید طولایی درشکنجه واعدام دارید ، نمیدادند!
صابر