چرا رجوی درقبال سلاخی خاشقچی درسکوت است
همانطورکه میدانید عربستان خاشقچی روزنامه نگارمنتقد ومخالف را درکنسولگری بخوانید سلاخ خونه دراستانبول ترکیه دستگیر وتکه تکه کرد که باعث میشود اولا پرونده تروریسم عربستان بازشود . دوما احتمالا امریکا مجبورمیشود سرگاو شیرده را ببرد وترکیه نمیتواند دربرابران سکوت کند درمدت ده روزگذشته هم ترکیه هم امریکا وهم اتحادیه اروپا وسایرکشورها عکس العمل نشان دادند وان رارمحکوم کرده اندو بعضی از کشور ها بخاطر فشار جناح های دورنی موضع گیری کردند . وبجد بدنبال روشن شدن داستان هستند .کنگره وسنا گفته اند عربستان باید تحریم تسلیحاتی شود که ترامپ انرا بضررامریکا دانسته هرچی که باشد موضوعی نیست که بشود ازکناران گذشت .عربستان ضربات سنگینی بخاطراین جنایت می خورد ؛ دلیل اصلی این کارحمایت بی چون وچرای امریکا از بچه سلمان است وخبرهایی هم هست که امریکا قبل ازدستگیری ازان خبرداشته یعنی همدست بوده ازاینها که بگذریم سوال اینه چرارجوی دربرابرموضوع به این مهمی درسکوت است درحدی که دراین دوهفته حتی یک خط بعنوان خبردرسایتهایش ننوشته است
مگررجوی نمیگوید من طرفدارومدافع ازادی عقیده وبیان وروزنامه ها هستم مگرنمیگوید طرفدارحقوق بشروقوانین حقوق بین المللی هستم ، مگرنمیگوید طرفدارمظلوم ودشمن ظالم هستم …..جرم این روزنامه نگارچی بوده جنگ مسلحانه وخشونت داشته ویا ان راترویج کرده کارهای تروریستی کرده یا اینکه طبق قوانین بین المللی وامریکا درروزنامه واشنگتن پست مقاله نوشته وکارروزنامه نگاری داشته است ایا این جرم است برمبنای کدام قوانین بین المللی ؟ مگراین نبوده درکشورخودش تحت تعقیب بوده واجبارا کشورراترک وبه امریکا پناه برده تابتونه حرفهایش رابزنه ایا جواب حرف زدن ومقاله نویسی سلاخی ست پس چرا درسکوت است
اولابا سکوتش ازسلاخی سلمان بچه سردمدارتروریسم واشوب وکشتارملتهای یمن وسوریه وعراق وکشتاردراهوازکه توسط عربستان وامارات وامریکا انجام شد حمایت میکند دوما به بچه سلمان میگوید مخالفین راسلاخی کن من درکنارت هستم سوما ومهمترچون ازعربستان پول میگیرد ریش رجوی درگرو است اگرمحکوم کند پولش قطع وممکن است خیلی چیزها راروکنند که بنفعش نیست اگرحمایت کند باید مثل ارباب جواب بدهد پس دردبی درمان این است که سکوت وبی ابرویی رابجان بخرد واقعیت دیگراینه که رجوی قطب نمایش بسمت عربستان تنظیم شده وستاره شمال وراهنمایش سلمان بچه خادم حرمین شرفین است کثافتکاری سیاسیی رامیبینید اینها نتیجه دوسیاست خائنانه است یکی سیاست تضاد اصلی ست که میگوید چون دشمن من خمینی ست پس من مجازم باهرجنایتکاری دست دوستی بدهم ودوم سیاست دشمن دشمن من دوست من است که باعث میشود با نتانیاهو وسلمان وشیخک امارات وتروریسم دم خورشود درنتیجه درقبال انها سکوت است رجوی ازاین دوسیاست پیروی میکند ولی بداند که این داستان مثل داستان عراق وهمکاری باصدام روزی همکاری باعربستان هم روشده وباید جوابگوی همه کارها باشد. دوم اگرسلمان دراین داستان شکست بخورد ضربه بزرگی هم به رجوی وارد خواهد شد حال سئوال این است که وجهه اشتراک رجوی با ترامپ درچیست هردو پول میگیرند ودرقبال نقض حقوق بشر سکوت میکنند
علی شیرزاد:اروپا