این مضحکه ی ۳روزه، احتیاج به اینهمه نوشتن نداشت!
۲۴/۰۹/۱۳۹۷
حالا سه روزی مضحکه ای بنام ” همیاری ” براه انداخته اند وناچارند ۱۰ -۲۰ روز درباره اش تعریف وتمجید بنویسند والبته چاره ای هم ندارند واین کارهارا هم نکنند که بیکارتر میمانند!
ناهید همتآبادی بعنوان یک ترک حجاب کرده ی رجویست و یکی ازمریدان پیر وپاتال او هم وارد میدان شده که درباره ی عظمت سیمای دروغ پراکنی آزادی رجوی ، قلم فرسایی کرده و از قافله ی چاپلوسان ، عقب نماند!
از زبان خودش بشنویم :
” در بحبوحه حیرت و هراس از سرقت هولناک انقلاب و سرکوب یکسر آزادیها، هجوم ارتجاع و کشتار بیامان مردم اما ناگاه صدای رسایی که بغض فروخورده و ندای مصلوب شده آزادی را احیا و تکثیر و انگیزه ایستادگی و مبارزهای پیگیر برای رهایی میهن و مردم را نوید میداد، طنین افکند که این صدای مجاهدین خلق ایران است “ !
خانم محترمه!
وقتی که بخود آمده ومشاهده نمودید که رهبر متوهم وخود شیفته وجوان شما – مسعود رجوی – بدون درک توازن قوا ، فرمان جنگ مسلحانه ی درحکم انتحار سازمان وتنگ کردن عرصه برای دیگر سازمان ها را صادر کرده وشکست خورد ، چرا اعتراضی باو نکردید؟!
آیا بهتر نبود که بجای این بغض فرو خورده ، همت وشجاعتی نشان داده واشتباهات فاجعه بار مسعود جانتان را درطی یک محکمه ی تشکیلاتی ، باو گوش زد کرده وبقیه ی نیروهای خود را ازاین دام نجات داده وکمک میکردید که دیگران هم دراین آتش بپا کرده ی رجوی بسوزند!
مگر صدای مجاهد چه کرد؟
کاری جز کار رادیوهای سلطنت طلبان که شعر وشعار تحویل مردم میداد؟!
دراین مورد، کار رادیو مجاهد ویرانگر وخائنانه تر بود و با مشاهده ی بی پایه تر شدن درپیش مردم که ازعوارض تروها وانفجارها بود ، اعضای خانواده ی گرفتار شدگان در کردستان را که میتوانستند دربین مردم وخانواده ی خود زندگی کنند وکشته نشوند ، به کردستان وسپس عراق کشانید که فاجعه بار بودن اینگونه وعده ی سر خرمن دادن ها وکشاندن جوانان مردم به بیغوله های کردستان و سپس عراق ، اظهر و من الشمس است!
سپس :
” اینک پس از حدود چهل سال در جلوهای جدید ” صداوسیمای آزادی“ مردم و مقاومت ایران است که با پخش امواج گسترده در سراسر میهن و جهان، رسانهای یگانه و با برخورداری از استقلال آرمانی، سیاسی و مالی مطلق، شاید در جهان حتی نوعی نمونه باشد “.
صدا و سیمای رجوی ، جلوه ای از مقاومت و مطالبات مردم نیست و بلکه بسان سم مهلکی است که بر این مطالبات مشروع زده میشود تا نامشروعشان جلوه دهد !
این رسانه ، به باز پخش صداهای قسی القلب ترین دشمنان مردم ایران و جهان مشغول بوده ودر جوار رسانه های درخدمت صهیونیزم- امپریالیزم جهانی ، به جعل اخبار و وارونه نشان دادن حقایق پرداخته و در وسع خود ، خاک برچشم مردم می پاشد!
ضمنا ، تاکیدات شما و دوستان تان درمورد استقلال مالی این رسانه ی ضد مردمی – در زمانی که طشت رسوایی وابستگی مالی اش بر دولت های دشمن مردم ایران ازبام ها افتاده – چیزی جز این را ثابت نمیکند که شما ازاینکه مردم جریان امر را میدانند، بشدت سراسیمه بوده و دلواپسید واین دروغ ها را ازسر این استیصال که پیدا کرده اید ، تکرار مینمائید!
خواننده ی محترم!
بقیه ی حرف های این خانم ، شعارگونه تر ازآنی بود که من برگزیده وجواب دادم وبنابراین برای رعایت حال ووقت خواننده ، بررسی ونقد آنها را خالی ازفایده دانسته ومطرح ونقد ننمودم!
صابر