یک فرقه مافیایی است ، شما باید از فرزندان خود مراقبت کنید»
موضوع اردوگاه مجاهدین آلبانی امروز سه شنبه در نمایش «توقف» در تلویزیون تی وی کلان مورد بررسی قرار گرفت. این اردوگاه چند سال پیش ساخته شده است و دارای هزاران عضو مجاهدین خلق است. آلبانی مکانی بود که یک فضای 26 هکتاری در مانزا به سازمان داد و «شهر» آنها را در آنجا بنا کرد. اما هیچ کس قبلاً در آن اردوگاه نیست.
گروه های تیراندازی مداوم علیرغم اینکه در خارج از اردوگاه های عمومی قرار دارند با خشونت و کفر روبرو هستند. این سیستم کنترل فوق العاده ای دارد. هرکدام از این اعضا وقتی به اردو می آمدند با هرکدام هزار دلار پول نقد داشتند.
اعضای سابق مجاهدین خلق ، روز به روز به دوربین فیلمبرداری گفتند که تلاش می کنند کودکان آلبانی را دستکاری و آموزش دهند تا بخشی از ساختار آنها باشند.
فرید شاکارمی به دلیل شرایط بد ، بیش از یک سال و نیم از اردوگاه خارج شده است. اما اپوزیسیون ، که قبلاً با رژیم وحشیانه مخالف بود ، دیگر به او اجازه نمی دهد خانواده خود را ملاقات کند.
فرید شاکارمی: عصر بخیر برای همه بینندگان تلویزیون کلان! اسم من فرید شاکرامی است! من در خانواده ای بزرگ شدم که مخالف رژیم فعلی ایران بود. در سال 2009 ، من و خانواده ام در اردوگاه اشرف به سازمان مجاهدین خلق در عراق پیوستیم. من 16 ساله بودم و در یک بخش جداگانه از اردوگاه با جوانان دیگر ، جایی که سیستم «شستشوی مغزی» کار می کرد. به مدت 8 سال من در سازمان در عراق بودم تا اینکه در سال 2016 وارد آلبانی شدیم. من مجاهدین خلق را ترک کردم ، اما مادر ، خواهر و برادرم در اردوگاه هستند. از زمان جدایی من ، می خواستم خانواده ام را ببینم ، اما آنها اجازه نمی دهند که من آنها را ببینم و هر روز که تنها هستم ، مضطربم. حتی مجاز نیستم از طریق تلفن با آنها صحبت کنم. ما اینجا در عراق نیستیم ، در اروپا هستیم ، در کشوری آزاد و دموکراتیک. من از شما می خواهم به من کمک کنید ، برای دیدار با مادرم. درست است که من متعلق به یک کشور دیگر هستم ، اما من یک انسان هستم و همه باید بدون محدودیت خانواده را ببینند. بیش از یک سال و نیم است که حتی صدای آنها را نمی شنوم. این آخرین امید من است و از شما کمک می خواهم.
در همین حال ، رحمان محمدیان در مورد مشکلات آنها و جوانان آلبانیایی به سازمان مستقل انتخابات می گوید. او می گوید که از طریق اعضای مجاهدین خلق ، آلبانیایی های جوان به روش های خطرناک کشیده می شوند.
به گفته وی ، مجاهدین خلق یک فرقه مافیایی است و آلبانی را انتخاب کرد زیرا این کشور جزء اتحادیه اروپا نیست ، اعضا نمی توانند فرار کنند و می توانند از آن برای اهداف خاص خود استفاده کنند.
وی تصریح کرد: کودکان آلبانیایی به آموزه های قرآن فرستاده می شوند و پولی را که استفاده و استفاده می کنند با خود آورده اند. محمدیان اعتراف کرد که در هنگام ورود ، به هر عضو هزاران دلار پول نقد داده می شد. اما او گفت که این پول کثیف است و از صدام حسین گرفته شده است.
رحمان محمدیان: عصر بخیر برای همه بینندگان تلویزیون کلان! اسم من رحمان محمدیان است. به مدت 28 سال در سازمان مجاهدین خلق بوده ام و به مدت سه سال فرار کرده ام. یکی از انگیزه هایی که من با مجاهدین وارد کردم این بود که تبلیغ آنها از آرمان ها و آزادی های دموکراسی مرا متقاعد کرد. من می خواستم کشور من آینده لیبرال تری داشته باشد. اما به محض ورود ، فهمیدم که هرچه به من گفته شده برعکس است. در سال 2015 با سازمان مجاهدین خلق وارد آلبانی شدم و بعد از 11 روز فرار کردم. انتخاب مجاهدین خلق آلبانی استراتژیک بود ، زیرا سازمان مجاهدین خلق یک سازمان مافیایی می خواست کشوری باشد که جزئی از اتحادیه اروپا نباشد و اعضای آن را گریز ندهند و از آنها برای اهداف خود استفاده کنند. می خواهم برای مردم آلبانی توضیح دهم که چگونه مکه با کسانی که بیرون آمده اند رفتار می کند. این سازمان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تبدیل شدن به 100٪ پناهنده ، فساد رامسا ، دفتر پناهندگی ، و قرار دادن ما در زیر چرخ ها انجام می دهد. من می خواهم به مردم آلبوم هشدار دهم که MEK یک فرقه مافیایی است ، بنابراین شما باید مراقب فرزندان خود باشید! ما می دانیم که فرزندان شما مورد استفاده قرار می گیرند و در جلوه های درونی آنها شرکت می کنند. آنها به تعالیم قرآن و پولی که برای کمک به فرزندان شما نزدیک می کنند فرستاده می شوند. هرچه زمان بیشتر می گذرد ، بیرون کشیدن آنها غیرممکن تر خواهد بود. آنها می خواهند با بهرهبرداری از جوانان آلبانی ، قدرت خود را در آلبانی افزایش دهند. این فقط یک مافیا است. با چشمان ما مدتی قبل در میدان Skenderbeg دیدیم ، خانواده ای آلبانیایی با پرچم MEK در دستان خود هستند و اعضای دیگر آنها را به منظور استفاده از این فیلم ها به عنوان تبلیغات برای ترغیب آلبانیایی ها به فیلمبرداری ، فیلمبرداری می کردند. بخش. اجازه ندهید که این سازمان هنوز رشد کند. آنها پول کثیف زیادی از صدام حسین گرفته اند که به طور غیرقانونی وارد آلبانی شد. فرض کنید به هر 3500 عضو که به آلبانی آمده اند 30،000 دلار پول نقد داده شده است. به بیشترین اعتماد 200000 دلار داده شد. همچنین می خواهم بگویم بخش رامسا که به پناهندگان ایرانی اختصاص یافته است ، بسته شده است و ما کاملاً رها شده ایم. ما حداقل برای دیدن خانواده هایمان در آلبانی به کمک نیاز داریم. ما می خواهیم مجوز به ما داده شود