مجاهدین خلق و جمال خاشقچی – پازل «جمال خاشقچی» را با هم حل کنیم!

قابل توجه آنانی که انتقاد میکنند که چرا سازمان مجاهدین خلق ایران، بعنوان سازمان پیشرو در مسئلهی حقوق بشر، در موضوع «جمال خاشقچی» ورود نمیکند. مطلب زیر که مستقیمن از سایت برادرانِ مجاهد برداشت شده است، نشان از آن دارد که برادران مجاهد خیلی زودتر از دیگران ، بیش از دو سال پیش به ایشان پرداختهاند!. بدون مقدمه …



خانم مرضیه حسینی درخاتمه ملاقات درحالیکه چشمانش پرازاشک بود از آقای پوراحمد درخواست کرد: ” بعنوان یک خواهرکوچک ازشما میخواهم کار خیروانسانی وخدا پسندانه وبیاد ماندنی برایمان انجام دهید وآن اینکه خبرموثق دارم که خواهرم زهرا به دنبال سعید ونوه هایش هست وشما این لطف را بکنید که آنان به هم برسند ودرکنارهم درآلمان زندگی شادی داشته باشند ودیگراینکه من هم ازخواهرزاده ام سعید وفرزندانش بیخبرهستم ولطف کنید ارتباط مان برقرارشود وخود وسایراعضای خانواده مان خاصه پدرومادرچشم انتظارم را سرشار از شادمانی کنید.”



سعدالله قریب به 3 دهه اسیر خدئه و نیرنگ دیو و گشتاپوی دژ اشرف و لیبرتی و آلبانی شده بود اما دریک تصمیم جانانه این حصار و زنجیر اسارت را شکست وبه زندگی آزاد وانسانی خود بازگشت .
سرنوشت غم انگیز خاشقجی ، مشابه سرنوشت بسیاری دیگر از مخالفان دولت ها و احزاب دیکتاتوری ست. در سازمان مجاهدین خلق شمار افرادی که ناپدید شدند یا مدتی پس از ناپدید شدن، سازمان مرگ آنها را اعلام کرد ، فراوان است. 



متعاقب احوالپرسی اولیه وگرفتن چند عکس یادگاری وماندگار، تبادل نظرحول آخرین وضعیت بحرانی منطقه، خاصه فرآیند وضعیت شکننده وفروبرنده ی تشکیلات سیاه ومافیایی رجوی با کاکل ریزش نیروهای خسته وسرگردان درآلبانی به جریان افتاد.




